تزریق ژل در بینی

زیبایی بینی بدون جراحی

زیبایی بینی بدون جراحی :

بسیاری از اشخاص خواهان زیبایی بینی هستند این اشخاص از جراحی بینی ترس دارند و یا حاضر به انجام جراحی زیبایی بینی نمی باشند در کلینیک زیبایی کیمیا زیبایی بینی به روش های گوناگون انجام می شود .

تزریق ژل و چربی در بینی

زمانی که بینی مشکلات ظاهری دارد ، نمی توان مشکلات بینی را برطرف کرد ، استفاده از ژل ها و چربی جهت پنهان کردن مشکلات ظاهری بینی می توان کمک گرفت .
اگر اشخاص به دنبال یک راه کم خطر ، موثر، سریع جهت برطرف کردن مشکلات بینی هستند استفاده از پرکننده های پوستی بسیار موثر و سریع است .

تزریق چربی در بینی

جهت پر کردن فرورفتگی ها ، رفع قوز بینی ، ناصافی بینی و غیرقرینگی بینی می توان از تزریق چربی به بینی کمک گرفت ، برای رفع موارد فوق می توان از تزریق ژل نیز استفاده کرد .
تزریق چربی در بینی برای اشخاصی که تمایلی به انجام دادن جراحی زیبایی بینی  نمی باشند بسیار موثر است ، اشخاصی که تزریق چربی در بینی را انجام می دهند علاوه بر اینکه هزینه کمتری را هزینه می کنند از مزایایی زیر برخوردار می شوند .
مزایای زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق چربی :
کم خطر بودن :
تزریق ژل و چربی در بدن کم خطر می باشد و خطراتی که ممکن است به علت بیهوشی رخ دهد را ندارد .
قابل پیش بینی بودن نتیجه

مقرون به صرفه بودن

در روش تزریق ژل بینی و یا تزریق چربی در بینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نسبت به جراحی بینی می باشد .

کمترین درد

در روش جراحی بینی شخص درد زیادی را متحمل می شود در صورتی که در تزریق ژل بینی و یا تزریق چربی در بینی شخص کمترین درد را احساس می کند .
تزریق ژل بینی یا تزریق چربی در بینی برای افراد حساسیت و آلرژی نمی کند .
تزریق چربی در بینی یا تزریق ژل بینی بسیار طبیعی به نظر می رسد .

تزریقات در بینی چند نوع می باشد

تزریقات در بینی معمولا به سه دسته استفاده از ژل ها ، چربی و یا روش مزوتراپی بینی است ، در روش تزریق چربی در بینی از چربی بدن خود شخص استفاده می شود ، در نواحی مانند پهلو و شکم چربی گرفته می شود وپس از فرآوری به بینی تزریق می شود .
تزریق ژل دربینی و یا چربی در بینی دارای مزایایی فراوانی است ، اما بارزترین حسن این روش ها عدم ایجاد حساسیت در شخص می باشد .
تزریق ژل در بینی و یا تزریق چربی در بینی را همه ی اشخاص می توانند استفاده نمایند ، جز اشخاصی که سابقه حساسیت شدید دارند .
موارد منع تزریق چربی در بینی و یا تزریق ژل بینی :
اشخاصی که از داروهای ضد انعقادی استفاده می نمایند
اشخاصی که از آسپرین و یا بروفن استفاده می کنند .
بانوان وشیردهی نباید در دوران شیردهی و یا باردای به انجام تزریق ژل و یا چربی در بینی بپردازند .
به اشخاصی که داروهای ضدانعقادی ویا آسپرین استفاده می کنند توصیه می شود اگر قصد استفاده از تزریق ژل بینی و یا تزریق چربی در بینی را دارند از مصرف این داروها یک هفته قبل از تزریق اجتناب نمایند .

نکات کلینیک در خصوص تزریق چربی در بینی

پزشکان و متخصصان کلینیک به اشخاص توصیه می کنند که پس از تزریق چربی در بینی و یا تزریق ژل بینی به مدت یک ماه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب نمایند و یا از کرم های محافظت کننده استفاده نمایند .
از انجام فعالیت های سنگین و وررش های سنگین پس از ترریق ژل بینی و یا تزریق چربی در بینی اجتناب نمایند .
پس از تزریق چربی در بینی بهتر است اشخاص از کمپرس سرد یعنی کیسه یخ استفاده نمایند .
توصیه می شود از ماساژ بینی پس ازتزریق چربی در بینی و یا تزریق ژل بینی اجتناب نمایند .
به مدت یک هفته از رفتن به سونا و استخر اجتناب نمایند .
پس از تزریق اگر کبودی و تورم رخ داد بیماران نباید نگران باشند زیرا پس از گذشت چند روز بهبودی حاصل می شود .
خوردن آناناس جهت کاهش تورم ها کمک کننده می باشد .
بانوان شیرده وباردار اگر قصد استفاده از این روشها را دارند بهتر است پس از دوران شیردهی و یا بارداری به انجام این کار بپردازند .

افراد اگر به دنبال روشی غیر از جراحی بینی جهت زیبایی بینی هستند از روش های زیر می توانند استفاده نمایند :

  • تزریق ژل بینی
  • تزریق چربی در بینی
  • روش مزوتراپی بینی

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص  عمل زیبایی بینی بدون جراحی  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید علاوه بر مشاوره رایگان ، اطلاعات بیشتری در خصوص  عمل بینی بدون جراحی کسب نمایید .
اشخاصی که می خواهند اطلاعات در زمینه تزریق چربی در بینی و یا تزریق ژل بینی کسب نمایند با تماس با شماره های زیر علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان بهره مند می شوند .

تزریق ژل بینی

زیبایی بینی بدون جراحی :

زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق ژل بینی:

در کلینیک در محیطی کاملا استریل و آرام می توان به شکل سرپایی تزریق ژل در بینی را به منظور زیبایی انجام شود .

تزریق ژل در بینی بسیار ساده و در زمان کوتاهی انجام می شود ، با استفاده از پمادهای بی حسی یا برخی تزریق ها نظیر لیدوکایین می توان بینی را بی حس نموده سپس تزریق ژل در بینی را انجام داد .

تزریق ژل در بینی در نواحی مورد نیاز با سوزن و سرنگ صورت می گیرد ، در این روش چندین مرتبه سوزن ورود و خروج به بافت درون بینی تزریق می شود .

پس از اینکه تزریق ژل به بینی انجام شد پزشک معالج با استفاده از ماساژ ظاهر بینی را طبیعی تر و  یکنواخت می کند .

یکی از مزایای تزریق ژل در بینی انجام فعالیت های روزانه پس از اتمام تزریق ژل می باشد ، هم چنین در این روش نیازی به زدن چسب پس از عمل و یا بخیه نمی باشد .

مراقبت های پس از تزریق ژل در بینی :

  • توصیه می شود که به مدت ۷۲ ساعت پس از تزریق ژل بینی از کپسول سفالکسین استفاده شود .
  • پس از تزریق ژل بینی به مدت یک هفته روزانه ده لیوان آب روزانه مصرف شود .
  • پس از تزریق ژل بینی بهتر است ، بانوان از آرایش کردن پرهیز نمایند .
  • توصیه می شود که اشخاص پس از تزریق ژل بینی از بخور داغ ، سونا ، جکوزی ، حمام داغ و یا هر گونه فشار به بینی به مدت یک هفته اجتناب نمایند .
  • اشخاص بهتر است به مدت یک هفته از خوابیدن به شکم ، پهلو اجتناب بورزند .

در خصوص ژل های بینی باید این نکته را خاطر نشان کرد به دلیل تاییده FDA و داشتن کیفیت بالا با عارضه ای بیمار پس از تزریق روبرو نمی شود ، اما برخی از عوارض خفیف و کوتاه تزریق ژل در بینی  شامل موارد درد و تورم مختصر است که جای نگرانی بابت این موضوع نمی باشد زیرا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی تمامی عوامل فوق برطرف می گردد و بیمار در کمترین زمان ممکن با هزینه بسیار کمی نسبت به جراحی بینی به رفع نواقص و مشکلات ظاهری بینی خود پرداخته است .

خوشبختانه به دلیل سازگار بودن فیلرها که حاوی هیالورونیک هستند در اشخاص پس از تزریق حساسیت ایجاد نمی شود در نتیجه اشخاص با آسودگی خیال می توانند به تزریق ژل بینی بپردازند .

کلینیک به بیماران که دارای آلرژی شدید می باشند توصیه می کند که از تزریق ژل در بینی اجتناب نمایند .

موارد منع تزریق ژل بینی :

اشخاصی که از آسپرین و یا بروفن استفاده می کنند ، زیرا این اشخاص پس از تزریق ژل بینی دچار کبودی در ناحیه تزریق می شوند .

توصیه می شود اشخاص بعد  از تزریق ژل بینی به مدت یک هفته لیزر صورت و یا پیلینگ را انجام ندهند زیراممکن است دربرخی از اشخاص واکنش التهابی رخ دهد .

اشخاصی که ضعف سیستم ایمنی دارند .

بانوان شیرده و باردار باید از تزریق ژل چه در بینی و یا صورت اجتناب بورزند ، پس از دوران بارداری و شیردهی می توانند به انجام تزریق ژل بپردازند .

تزریق ژل بهتر است در اشخاص بالای ۱۸ سال انجام شود ، قبل از این رنج سنی تزریق ژل توصیه نمی شود .

اشخاصی که دارای گوشت اضافه هستند ، تزریق ژل بینی به آنها توصیه نمی شود .

پیام کلینیک در خصوص تزریق ژل بینی :

مراقبت های پس از تزریق ژل بینی :

جهت کاهش ورم بینی اشخاص باید مصرف نمک را محدود کنند ..

بهتر است استحمام پس از دو روز انجام شود و به  مدت یک هفته از استحمام با آب گرم اجتناب شود .

از ماساژ بینی پس از تزریق ژل بینی اجتناب شود .

به مدت سه هفته پس از تزریق ژل بینی در معرض آفتاب قرار نگیرید .

به مدت سه هفته از استحمام طولانی مدت پرهیز شود .

بهتر است از انجام فعالیت های سنگین روزانه و ورزش های سنگین به مدت سه هفته اجتناب شود .

توصیه می شود بیماران پس از تزریق ژل بینی از آناناس و ویتامین ث استفاده نمایند ، زیرا این دو ماده به دلیل داشتن ماده بروملین سبب کاهش ورم و کبودی می شود .

در برخی از موارد نادر ممکن است برخی از اشخاص به یبوست دچار شوند اما جای نگرانی نیست زیرا با مصرف برخی از مواد غذایی و میوه های نظیر میوه تازه ، میگو ، ماهی و امگا ۳ می توان از بروز یبوست پیشگیری کرد .

توصیه می شود که پس از تزریق ژل بینی حتما از ضدآفتاب استفاده شود .

هزینه و قیمت تزریق ژل بینی :

هزینه و قیمت برای هر شخص با توجه به میزان تزریق و روش تزریق متغییر است ، اما لازم به ذکر است که هزینه تزریق ژل بینی بسیار مقرون به صرفه تر از جراحی زیبایی بینی است .

پیام سلامتی کلینیک :

جهت زیبایی و اقدامات زیبایی به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا از عوارض جبران ناپذیری که بر اثر تزریق فیلر های غیر استاندارد در مراکز نامعتبر صورت می گیرد ،جلوگیری به عمل آید.

هم چنین دربرنامه غذایی خود ویتامین B1  را قرار دهید تا به آرامش دستیابی پیدا کنید زیرا مصرف ویتامین B1 نقش مهم و اساسی در سلامت اعصاب دارد .

مزوتراپی بینی

عمل زیبایی بینی بدون جراحی  :

یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه استفاده از روش جدید و کاربردی زیبایی بینی بدون جراحی است ، اشخاصی که خواهان زیبایی بینی بدون انجام عمل سنگین جراحی بینی هستند می توان از این روشهای  جدید و کاربردی استفاده نمایند .

اکثر اشخاص به دنبال یک روش کم هزینه و بدون عوارض جهت رسیدن به زیبایی هستند ، ما روش های تزریق ژل ، تزریق چربی و مزوتراپی بینی را توصیه می کنیم .

همان گونه که بوتاکس انقلابی در جوانسازی صورت داشته است وبه آسانی به درمان چین و چروک می پردازد در روش مزوتراپی بینی و سایر روش های بدون جراحی بینی انقلابی جهت رسیدن به زیبایی و رفع نواقص بینی بدون جراحی بوده است .

تفاوت جراحی بینی و روش های غیر جراحی بینی  :

در روش غیرجراحی بینی شخص کاملا هوشیار است و از روش بی هوشی استفاده نمی شود ، در حالی که در روش جراحی بینی شخص کاملا باید بیهوش شود .

در روش عمل بینی بدون جراحی نیازی به استراحت پس از عمل نمی باشد در حالی که در روش جراحی بینی نیاز است شخص حداقل تا ۵ روز استراحت نماید .

در روش عمل بینی بدون جراحی شخص پس از عمل درد ندارد .

در روش عمل زیبایی بینی بدون جراحی به دلیل عدم استفاده از مواد بیهوشی ، با عوارض بیهوشی روبرو نمی شود .

پس از عمل زیبایی بینی بدون جراحی شخص نیازی به زدن چسب پس از عمل ندارد .

پس از عمل زیبایی بدون جراحی شخص بلافاصله نتایج را رویت می کند در حالی که در جراحی بینی نیاز است مدتی از عمل سپری شود سپس نتایج قابل رویت است .

توجه به این نکته الزامی است که  برخی از بیماران ممکن است نگران بزرگتر به نظر رسیدن بینی شان باشند ، لازم به ذکر است جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد زیرا به سادگی می توان با انجام روش های نظیر تزریق ژل ، تزریق چربی ،مزوتراپی و … ظاهر بینی را بدون جراحی زیبا کرد .

آیا عمل زیبایی بینی بدون جراحی دردناک است ؟

خیر – بدون درد بودن این روش سبب محبوبیت و بارزتر بودن این روش نسبت به روش جراحی بینی شده است ، البته لازم به ذکر است ممکن است کمی تورم و کبودی در برخی از اشخاص ایجاد شود البته جای نگرانی نیست زیرا پس از گذشت مدت زمانی عوارض جانبی آن از بین می رود .

نکته بارز دیگر این روش درمانی انجام دادن فعالیت های عادی شخص بلافاصله پس از درمان است و شخص نیازی به استراحت ندارد و می توانند به آسانی به انجام سایر فعالیت های روزانه خود بپردازد .

محدودیت های و خطرات روش درمانی عمل بینی بدون جراحی :

اگر از روش درمانی پرکننده ها استفاده شود نیاز است شخص هر شش ماه یکبار مجددا این روش درمانی را انجام دهد .

در روش عمل بینی بدون جراحی اندازه غضروف های بینی را نمی توان تغییر داد و شکل آنها را باریک نمود .

اگر شخص در نظر دارد اندازه بینی خود را بسیار کوچک کند ، این روش درمانی کمک زیادی به شخص نمی کند .

در عمل بینی بدون جراحی خوشبختانه هیچ گونه خطر و عوارضی  مشاهده نشده است .

هزینه عمل زیبایی بینی بدون جراحی :

هزینه عمل بینی با توجه به نوع روش و تعداد جلسات متفاوت برای هر شخص متفاوت می باشد ، اما هزینه عمل بینی بدون جراحی بسیار کمتر از هزینه جراحی بینی می باشد ، زیرا در عمل زیبایی بینی بدون جراحی نیازی به اتاق عمل نمی باشد .

توصیه کلینیک تخصصی پوست و مو :

پزشکان و متخصصان زیبایی به بانوان شیرده و باردار توصیه می کنند که پس از گذشت دوران بارداری و شیردهی به انجام این جراحی بپردازند هم چنین اشخاصی که بینی آنها اشکلات جزئی دارد ، به جای استفاده از روش های جراحی بینی که بسیار خطرناک است و دارای عوارض است از روش های غیر جراحی بینی که هم مقرون به صرفه و هم بدون عوارض است استفاده نمایند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *