مواد غذایی چربی سوز

لاغری و تناسب اندام

ژنیکوماستی :

وضعیت نسبتا شایعی که در مردان وجود دارد بزرگی سینه آنها می باشد که این عارضه می تواند در یک طرف یا دو طرف آنها رخ دهد ، در برخی از موارد علت ژنیکوماستی مصرف داروها می باشد ولی در اغلب موارد جهت این اختلال علت شناخته شده ای وجود ندارد و ممکن است فقط یک اختلال در رشد سینه ها باشد .
جهت رفع ژنیکوماستی می توان از لیپوماتیک استفاده کرد ، در لیپوماتیک می توان وضعیت ظاهری بزرگی سینه ها را رفع نمود و سینه ای کوچک و صاف را ایجاد کرد .
در کلینیک تخصصی پوست و مو با ایجاد کردن سوراخ کوچک در سطح پوست و به کار گیری روش منحصر به فرد تحت بی حسی موضعی می توان مشکل ژنیکوماستی را برطرف نمود .
بهترین اشخاص جهت درمان ژنیکوماستی (رفع بزرگی سینه در آقایان) اشخاصی می باشند که مشکل بزرگی سینه را داشته باشند ، انجام و رفع بزرگی سینه در آقایان به شرط سالم بودن از لحاظ جسمی و روانی می باشد .
در رفع بزرگی سینه در آقایان اشخاصی بیشترین نتیجه را می گیرند که علاوه بر پوست سفت دارای پوست سالمی باشند ، عود این عارضه می تواند بر اثر استفاده داروهای بزرگ کننده سینه و یا برخی ترکیبات نظیر الکل ، ماری جوانا و یا مصرف استروئید باشد ، اشخاصی که نمی توانند این موارد را ترک نمایند گزینه مناسبی جهت این جراحی نمی باشند .
در خصوص رفع بزرگی سینه آقایان بیمار قبل از جراحی باید انتظارات خود را بیان نماید و پزشک پس از معاینه میزان تامین توقعات بیمار را بیان کند ، زیرا در برخی از موارد نمی توان نمی شود تمام توقعات بیمار را امکان پذیر کرد ، در برخی از موارد اشخاص توقعات غیر عادی دارند در نتیجه این اشخاص کاندید مناسبی جهت جراحی ژنیکوماستی نمی باشند .
چگونگی جراحی ژنیکوماستی :
در رفع بزرگی سینه مردان که در کلینیک صورت می گیرد ، با بیهوشی موضعی به جراحی ژنیکوماستی می پردازند ، مدت زمان عمل معمولا بین یک تا دو ساعت متغییر می باشد و بعد از جراحی نیازی به بستری شدن در کلینیک نمی باشد .
با استفاده از روش لیپوماتیک در کوتاه ترین زمان ممکن می توان به درمان این مشکل پرداخته شود .
در مقاله بعدی به شیوه درمان و مراقبت های پس از جراحی می پردازیم .
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم با تشکر مدیریت سایت کلینیک
شما می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص رفع بزرگی سینه آقایان با ما در میان بگذارید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

علت ایجاد ژنیکوماستی چیست ؟
علت ایجاد این بیماری دلیل مشخصی ندارد ، اما برخی از موارد نظیر موروثی بودن این بیماری در اشخاص ممکن است علت ایجاد این بیماری باشد، دربرخی از موارد اکتسابی بودن این بیماری سبب ایجاد شدن آن می باشد .
عدم تعادل هورمونی و چاقی از دیگر عوامل ایجاد شدن بزرگی سینه در آقایان می باشد .
چه زمانی باید مشکوک شویم که مبتلا به این بیماری هستیم ؟
اگر در سینه ها قرینگی وجود نداشته باشد و یا دچار تورم شدید همراه با درد در این ناحیه مواجه شوید نیاز است که به پزشک مراجعه نمایم ، تا در صورت مبتلا بودن به بیماری ژنیکوماستی به درمان هر چه سریع تر آن اقدام نمایید
ژنیکوماستی معمولا در چه سنی رخ می دهد ؟
شیوع این بیماری بیشتر در سنین نوجوانی آقایان رخ می دهد و به شکل میانگین سن مبتلا شدن به بزرگی سینه از ۱۴ تا ۱۹ سالگی می باشد .
ژنیکوماستی چیست ؟
به بزرگ بودن سینه آقایان ژنیکوماستی گفته می شود ، این بیماری عارضه ممکن است دردناک باشد ، ژنیکوماستی در اغلب موارد سبب نامتقارن و یک طرفه بودن سینه ها می شود .

جراحی ژنیکوماستی به چه صورت است ؟
این عارضه را می توان با جراحی لیپوماتیک رفع نمود ، در روش لیپوماتیک می توان به تخلیه چربی های اضافه پرداخته شود .
در روش لیپوماتیک نیازی به بیهوشی نمی باشد و تنها با انجام بی حسی موضعی می توان به تخلیه چربی ها پرداخته شود .
از مزیت روش لیپوماتیک جهت رفع بزرگی سینه آقایان عدم نیاز به بستری شدن می باشد .
آیا ژنیکوماستی بیانگر نوعی سرطان است ؟
خیر – خوشبختانه ژنیکوماستی بیانگر سرطان نیست ، در آقایان مبتلا شدن به سرطان سینه بسیار نادر است ، بزرگی سینه در آقایان را به راحتی با روش لیپوماتیک می توان درمان نمود ، اگر شخص در مراحل اولیه به درمان این بیماری بپردازد می توان به آسانی آن را درمان نمود و بهبودی سریع حاصل گردد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *